Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

25η ώρα


Δημοσιεύτηκε και στο: http://25thhourproject.tumblr.com/post/87033079714/25
….Στη χαράδρα των σελίδων κάποιου ανοιχτού βιβλίου, μεταξύ λάθους και σωστού,  νύκτας και μέρας, πρόστυχου και καθωσπρέπει, επιπολαιότητας και αυτοσυγκράτησης…
Αιωρούμαι πάνω από τις πόλεις, πάνω από τα σύννεφα, έλκομαι από τον ήλιο όπως τα έντομα απ’ το φως κι όμως μένω στο σκοτάδι κρεμασμένο ανάποδα…
 Άσπρο μαζί και μαύρο…. Βλέπω το είδωλό μου στο πολύχρωμο τόξο τ’ ουρανού και της χυμένης στην άσφαλτο βενζίνης….
Φυλακισμένο στην άλλη όψη του καθρέφτη και στις σκέψεις που δεν εκφράστηκαν ποτέ....Στα φιλιά που δεν δόθηκαν, στα χέρια που δεν κρατήθηκαν, στα βλέμματα που στράφηκαν στο πάτωμα χωρίς να γίνουν υποσχέσεις.
Στροβιλίζομαι από τ’ άπιαστα θέλω και τ’ ανεκπλήρωτα όνειρα. Με παρασύρουν βρεγμένα ελαστικά και με ρίχνουν στη λάσπη. Κι από’ κει με παίρνει η νοτιά και με βάζει στολίδι στα κοριτσίστικα χαμόγελα.
…Μυρίζω κόκκινο κρασί και καφέ. Αλάτι και ζάχαρη. Λεμόνι και καρπούζι. Τριαντάφυλλο και μούχλα...
Είμαι ο ήχος της γρήγορης ανάσας και του ακανόνιστου χτύπου της καρδιάς.
Του αναφιλητού και του αβίαστου γέλιου…Η γεύση μου φαρμάκι και βάλσαμο μαζί…
Ψιθυρίζω στους ρομαντικούς και ουρλιάζω στους υποψιασμένους.
Γυρνάω εκεί που είμαι ανεπιθύμητο και φεύγω από κει που με ζητάνε.
Είμαι όλα τα πιο πάνω και πάλι τίποτα απ’ αυτά.
… Πάντα όμως συνεπές και πάντοτε στην ώρα μου…Στην 25η ώρα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου